Kollage

Jag minns hur det va efter förlossningen. När jag inte fick på några av mina byxor eller shorts, klänningarna va förkorta pga magen och brösten och att alla trosor fortfarande satt för tajt. 
När man är gravid längtar man ju till förlossningen dels för att kunna ha sina gamla kläder igen då magen blir betydligt mindre. Fast så mycket mindre va den inte i början för livmodern va ju fortfarande nästan lika stor som innan Vincent föddes, bara att den kändes som en ballong o va mjukare. Så man va ju rätt besviken när fortfarande inget passade. Det dröjde rätt många veckor innan jag kunde ha mina byxor igen. Säkert 2 månader. Så idag känns det så skönt att allt passar igen! Nu vet jag till nästa gång att man inte är så smidig och att magen fortfarande är superstor efter förlossningen. 


Här är det rätt stor skillnad. Livmodern hade inte dragit ihop sig helt då de bara va två veckor efter förlossningen. Men mycket fett har även försvunnit :) 
Hade 81cm runt magen i fredags, 1cm mindre än förra sommaren. 





Kommentarer
FITNESSLINDA - LOOK LIKE BARBIE, LIFT LIKE ARNOLD.

Grymt bra jobbat tjejen :)

Svar: Tack så mycket! :))
Malin

2013-10-20 @ 20:13:25
URL: http://nattstad.se/fitnesslinda


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0