Outfit

Jag har fått en förfrågan om jag kan lägga ut outfitbilder på Vincent. Så här kommer lite bilder :)
Jag lägger inte ut så mycket outfitbilder på han för jag sällan klär upp han. Han har oftast en body och ettpar mjukisar. Det är samma som en själv, när jag bara ska va hemma har jag med bara myskläder :P Sen tycker jag det knappt finns några snygga kläder till pojkar. Tjejer kan man lätt klä upp med klänningar, spets, strumpbyxor, hårband, kjol osv.
 
Fick hem jeansen från tradera i veckan. Dessa är lite förstora men det är bra, då kan han ha det ett tag :)
När jag köper kläder vill jag helst de ska va lite förstora för annars har han växt ut dom så fort.
 
 
Han började dregla en massa så det blev lagom fina fläckar på drägglisen, men han är en bebis, då är det okey :) Detta är finkläder för Vincent, men egentligen är det inget särskilt. Men finare än pyjamas ^^
Sen missade vi BVC besöket i veckan igen. Skulle varit där igår. Är andra gången vi missar det. Trodde det va nästa vecka. Men vi tar det efter mammagruppen på måndag istället :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0