Natti natti

Idag körde jag rygg, biceps och mage. Testade göra marklyft för första gången och känns som jag fick in tekniken bra. 
Körde 5 kilo på varje sida av stången, vet inte vad stången väger men bara den va väldigt tung, säkert över 10 kilo. 
Ska bli kul o se när man kan öka kilorna :) Därför ska jag nog skriva ner hur mkt vikter jag kör i de olika övningarna. 

Dagens mat:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt
Lunch: Korvgryta i ugn
Mellanmål1: En avocado
Mellanmål2: Smoothie och två finncrisp
Kvällsmat: Köttfärssoppa och en proteinshake



Sitter och försöker natta Vincent så jag kan fixa det sista hemma plus duscha. Men han har varit rätt besvärlig denna veckan. Gnällt hela kvällarna och vill inte riktigt äta trots han är hungrig. Kommer trotsåldern redan nu? ;)

Såhär såg han ut när jag kom hem från gymet. Putar med läpparna som en anka haha!









Kommentarer
Anonym

Hur va det att gå igenom en förlossning? Är inte gravid o har inte ens ngn pojkvän men e sjuukt nojig inför den dagen då man ska föda:P

Svar: Jag tycker det va väldigt spännnde, coolt, skrämmande, pirrigt, smärtsamt på samma gång :P jag saknar faktiskt den dagen. Det gör väldigt ont men man klarar av smärtan. Sen finns det jättebra beövning. Kan vetkligen rekommendera epiduralbedövning/ spinalbeövning. Värkarbetet kan bli utdraget men man kan behöva återhämta sig inför krystandet. Jag somnade tom emellan värkarna efter jag fick spinalbedövning då den gjorde att jag inte fick de så täta o tog bort smärtan emellan värkarna.
Malin

2013-09-25 @ 21:34:34
Jenny

Han är inte inne i en utvecklingsfas då? :) Ladda ner appen "Wonder weeks", är en informativ och rolig app om bebisens utveckling!

Svar: jo så kan de va :) Tycker han utvecklas hela tiden :P Tack för tipset om appen, ska jag kika upp :))
Malin

2013-09-25 @ 21:56:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0