Nike Free

Detta är en sko jag ser varje dag på instagram. Alla har dom! Förstår varför för de är sjukt sköna och snygga dessutom. Man känner ett bra stöd i mitten av foten och det är inget som skaver. Rekommendera er att testa dessa om ni letar efter träningssskor.
Testade Nike Free run 5+0 idag och bestämt mig för det är den modellen jag ska köpa. De är löparskor men funkar även bra på gymet. Kommer springa på löpband senare med så köper hellre ett par skor som dämpar bra än de andra Nike som är mer platta i sulan. På Nike.com kan man även designa sina egna Nike run och kostar 115 euro. Kanske gör de när jag har råd :) Annars såg jag att sportamore.se har 3 för 2! Hade varit perfekt om sambon också vill köpa för då kan jag få TVÅ!
Isf hade jag köpt dessa två. En för utomhus och en för gymet.

Tänk med på att de är små i storleken så en storlek större sitter perfekt på mig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0