Tack

Kul att läsa att det faktiskt finns de som uppskattar min blogg :) Jag har ju fått många fina kommentarer innan med men det är så lätt att mest ta åt sig till de negativa. Men kom gärna med förslag vad ni vill läsa mer om, för jag vet det kan bli enformigt ibland. 
Tror det kommer bli mer varierat i sommar när det händer mer och vi kommer hitta på mer saker. Kommer även bli endel om min hårförlängning som jag hoppas blir gjort nästa vecka och även kommer det bli mer inköp nu till sommaren :) Men kommer fortsätta träna även i sommar så träningen stannar kvar regelbundet i bloggen :) 

Pose pose


Kommentarer
Anonym

Vad har du för stl i din rosa sporttop? E den vadderad? Tack för bra blogg 👍😄

Svar: Jag har M :) ne men de finns fickor i den så jag har pads i nu :)
Malin

2014-04-13 @ 13:34:46
Anonym

Du kanske redan har skrivit om detta men kanske kan ta upp det igen. Hur man kan hitta motivation och hur man kan börja med träningen. Övningar igen som tar riktigt ordentligt och före och efter bilder. Hur får man samla och snygga ben/ lika så mindre rumpa.

Svar: Jag har skrivit lite löst om ämnet men kan göra ett inlägg om motivation osv :)
Malin

2014-04-13 @ 17:20:43
Veronica

Hej!
Måste bara säga att din blogg är väldigt inspirerande, är själv mamma till en dotter på 8 månader.
Undrar lite vad du kör med för proteinpulver?

Svar: Hej! Tack vad kul att läsa :)
Jag köper body science whey 100 från mmsports.se. Väldigt prosvört och gott. Kan rekommendera smakerna jordgubb, choklad/banan och päronsplit.
Malin

2014-04-14 @ 08:55:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0