Axelpass

Idag är det axlar och nedre rygg på schemat. Blir nog även mage och kanske cardio då det går rätt fort o köra axlar och nedre rygg. Jag har inte så många övningar för axlar, men de övningar jag gör räcker kanske då jag märker stor skillnad på axlarna sen jag började styrketräning. Kör alltid superset med 2-3 övningar med hantlar. Bland annat militärpress fast med hantlar, hantellyft åt sidorna med armarna nästan helt ut åt sidorna och ett lyft där armarna är i 90 grader. 
Det bränner ordentligt och den jobbigaste övningen måste vara militärpress. Fast militärpress brukar man köra med stång som jag gör ibland. 

Haha kan va svårt att se vad detta är. Men det är min axel uppifrån. Svårt o få bra bilderna på axlarna. 




Kommentarer
Anna

Hej,
Shit,va du är duktig!
Din kropp e helt otrolig!
Vilka är dina favorit övningar för ben och rumpa
som du tkr ger mest?
Hemma övn och på gymmet?

/Anna

Svar: Hej!
Tack så mkt :)
Här är ett inlägg om vilka rumpövningar jag kör o de jag gillar bäst :)

http://belovely.blogg.se/2014/february/basta-rumpovningarna.html

Malin

2014-02-26 @ 16:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0