Spjälskydd

Vi har ett tvådelat spjälskydd. Men jag rekommenderar att köpa ett helt som går runt hela sängen. För det är precis i mitten av sängen som benen fastnar och Vincent har fastnat med benet utanför spjälorna flera gånger nu. För han sparkar alltid mellan skydden. För nån dag sen gnällde han på natten och hela hans ben va utanför sängen så nu har jag lagt en filt över där med. Det är väl inte speciellt farligt om de fastnar med benet bara att de är jobbigt för dom när de sitter fast. Men då säger de ju såklart till. Men köp hellre ett helt och inte ett halvt eller tvådelat. 
 
 


Kommentarer
Jenny

Jag kan rekommendera dig att sänka sängen. Rätt som det är så kan han kanske dra sig upp och trilla ur.

Svar: Ja jag har tänkt på det, för han är ju mkt mer rörlig nu. Får hoppas vi kan klura ut hur man sänker den, men de fixar vi nog :)
Malin

2014-02-10 @ 21:25:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0