Dag 6

Körde ett väldigt bra cardio och magpass idag med lite nya övningar. Men kunde inte köra crossen i slutet för det va SJUKT mkt folk på gymet så nästan alla cardiomaskiner va upptagna så jag joggade och powerwalkade i slutet i intervaller. Så får se om jag får ont sen. Men änsålänge känns det bra *peppar peppar*.
 
Började passet med -100kcal på crossen
Plankan och snea situps
Tabataövningar i 3 set. Första setet: burpees och snea situps
set 2: sumosquats hopp och mountain climbers
set 3: plankan och snea situps igen.  Sen körde jag en lång plankan efter det helt slut!
 
Sen blev det snea magmusklerna med viktplatta (vet inte vad den övningen heter).
Och sen intervaller på löpbandet med brant lutning.
 
 
Har inte kört så mycket mage på senaste tiden så känns som musklerna syns mindre så nu ska jag köra magen riktigt vid varje pass igen :)
 
Dagens kost och träning:
 

Frukost: Gröt
 
Lunch: Texmex soppa
 
Träning: cardio och mage
 
Efter träning/ mellanmål: 350gram kvargröra
 
Middag: omelett + sallad
 
Övrigt: Fruktsallad med kokosglass
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0