Abs video

Jag försöker göra mer videos, speciellt med övningar ni kan göra hemma. För vet det speciellt är många mammor som läser min blogg och det är inte alltid det lättaste att ta sig iväg till gymet när man har småbarn hemma. Jag har ju tur att ha en sambo som slutar tidigt :)
Så här kommer en video med magövningar som tar hela magen, benlyft är definitivt jobbigast! Glömde filma sidoplankan som också är en jättebra övning. Det finns massor! :)
 
 

 
I´m trying to film more videos for you! Expecially with exercises you can do at home. I know that it´s many mothers out there who follow me and I know its not always that simple to go away to the gym when you have a baby at home :) So here is a abs video with great exercises you can do at home, legraisers is definitly the hardest one, love that exercise! I forgot to film sideplank, but thats also a great exercise for your obliques :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Liiina

Snyggt! Tänk bara på när du gör vanliga situps/crunches så ska du ha hela foten i marken för att koppla ur höftböjaren (det blir alltså inte primärt en magövning annars)

Svar: Ok tack för tipset :) men jag gör aldrig situps/crunches i vanliga fall :)
Malin

2014-07-09 @ 21:04:19
Mariana

Tack för tipset. Mycket bra video :D

@lchfkost.traning

2014-07-10 @ 07:58:08
URL: http://lowcarbtraining.blogg.se
Malin

Kul med videos!! Tänk på att vid situps bör överkroppen vara rak och inte gungas upp med armarna!

2014-07-10 @ 09:43:03
anna

Grym du e!
Mer sådana här videos :)

Svar: Tack, kommer upp en video till på lördag ^^
Malin

2014-07-10 @ 20:34:04
Anna

Hur många rep?

Svar: Räknar inte rep när jag kör mage :) kör tills de bränner :)
Malin

2014-07-10 @ 23:15:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0