Pregnant

Hittade en av dessa bilder i Dannys mobil, sjukt vad stor magen va! Man glömmer fort hur obekvämt och besvärligt det va med en stor mage, man ville bara trycka ut han haha! Men den värsta tiden va ändå efter förlossningen. Tycker de borde informera mer om det än bara enbart fokusera på innan och själva förlossningen. För jag tyckte att läkningen och att ta till sig Vincent va sjukt mkt tuffare än själva förlossningen. Är en sjukt stor omställning att plötsligt ha en son, och kroppen är sjukt mörbultad efteråt men det värsta va svedan, gick knappt gå på toa först veckan, va olidligt och ingenting hjälpte. Usch! Det fasar jag över nästa gång men då är jag iaf förberedd.
 

My belly was soo big! You forgot how tuff it is to be pregnant and have this big belly wherever you go. But the worst time was after the childbirth, your body i so sore and everything i new to you. I couldnt go on the bathroom the first week, have so much pain. So lets see how it goes next time, but this time Im more prepared than the first time! 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Are you planning on having a baby soon?

Svar: Maybe we start teying next summer or in 2 years. But right now I dont want one more child :)
Malin

2014-07-23 @ 20:43:09
Madde

Jag håller med. Man hade velat veta hur det skulle kännas efteråt. Sveda och värk i bäckenet. Jag åt alvedon dagligen i en månad efter förlossningen :-/. Tur man är förberedd tills nästa gång. Vi tänkte ha ca 3 år mellan barnen. Ganska skönt att verkligen vara i form innan :-).

Svar: Ja men nu är man iaf förberedd! :P Ja det tycker jag med känns rätt skönt, man vill ju också njuta av kroppen man tränat sig till än bli gravid direkt :P
Malin

2014-07-24 @ 22:22:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0