Byggamera

Hade ett riktigt bra benpass idag med. Hade bra kontakt med musklerna och tröttade ut dom rejält. Kommer lägga upp upplägget imån :) 

Jag får se om jag orkar blogga lika mkt denna tiden när Vincent är så krävande. Det tar all min energi. Fast jag bloggar väldigt mkt redan, ca 5-7 inlägg per dag. Känner att det inte gör nåt om det bara blir tre inlägg per dag ett tag. 
Jag bara önskar att han blir som han brukar. Denna dagen har varit så jäkla jobbig. Han har gnällt ett dygn i sträck nu, vill knappt sova och är bara extremt jobbig och krävande.  Jag förstår inte vad som är fel, man är så less på detta ljudet nu så man vill bara lägga sig ner och gråta av frustration..







Kommentarer
DennisHig


Интерьерные часы купить в Украине в интернет-магазине с доставкой наложкой

http://купить-часы.укр/upload/stowlcarousel/7dc1ada023d8d1a01c939bfce5047be9.jpg

2017-02-16 @ 23:46:53
URL: http://xn----8sbwhzpef4b3bg.xn--j1amh/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0