Fullspäckad dag

Har inte haft så mycket tid att blogga idag. Har fixat i hallen, tränat och varit och shoppat med Danny och Vincent :) Danny skulle köpa lite grejer men det slutade som vanligt med att jag kom hem med saker istället :) 
En pushupbh från newyorker och ett par rosa träningsshorts från hm. Bara 198kr för de två. 
Bhn satt väldigt snyggt och gav en ordentlig pushup, är en sån bombshell bh. Med pushup blir iaf brösten jämna och man slipper se den skeva klyftan. 
Sen gjorde det inget den va i leopard ;)
 

Jag skulle velat gå såhär hela tiden, men orkar inte med alla blickar så det blir aldrig att jag har urringat med pushup bh. 

Är väldigt stökigt i hallen nu :O 
Panik när de är stökigt men det kommer bli så snyggt när tapeten är uppe!
 
 


Kommentarer
Anonym

Hur hittar du bhar på new yorker i din storlek? Dom har väl bara upp till DD? :o

Svar: Hej!
Ah de har bara upp till DD tror jag.
Men jag köper i större underband istället, sen får jag se om jag orkar sy in, blev 80D o den passar precis så den täcker bröstvårtan. 80D har samma kupstorlek som tex 65G som är den storlek jag borde ha med tanke på att stödet kommer från underbandet. Så destu större underband destu större blir kupan :)
Som du säkert sett så är tex 70A mkt mindre än 90A :)
Malin

2014-03-23 @ 20:28:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0