Powerwalk

Idag blev det en powerwalk på en timme. Va längesen jag gick i skogen. Vincent sov nästan hela vägen. Tror det är bra att Vincent får sova i vagnen för där sover han bra. Ska se om vi kan gå en promenad i eftermiddag med så han får sova lite till. Han sover ju knappt nåt längre dendär ungen :P Vaknade två gånger inatt och sen ville han upp vid 06.00. 

Va så skönt att va ute att gå, räckte med en tjock tröja, som va för varm i solen. Jag välkomnar våren med öppna armar :)

Åt först frukost. Trodde jag köpt en mjölkfri gröt igår men det va välling. O för att ge det behöver vi en ny flaska. Så fick bli katrinplommom, lite av min gröt och bröd med leverpastej. 
Jag lyxade till det med kesella med smak av äpple och kanel på gröten :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0