Summer and spring

När jag köpte denna bikinin va den rätt liten över brösten. Men de har ju blivit betydligt mindre från när jag ammade så nu passar den bra. Tänkte på det när jag köpte den att den säkert skulle sitta bättre denna sommaren :) 
Va nära att köpa en bikini från hm i fredags, men jag hejdade mig. Vet jag kommer hitta finare och gillar mest trekantsbikinis och bandeu. 

Vet iaf det är ca -10cm runt låren sen den första bilden. 
Måste säga det ser rätt kul ut att bikinitrosorna nästan försvinner under allt fett xD







Kommentarer
lisa

Vilken fin kropp du hade och har! Vet inte varför, men jag älskar dem kurvorna du hade på höften och dem fina benen. Gillar också såklart hur du kämpat med att bli smal, men det skulle sett sjukt snyggt ut och du byggde på med fett runt rumpan/låren!! Ps min åskikt! 🐇

Svar: Tack så mkt:) Bloggar inte här längre, bloggar på www.fitnessmom.se. Där kan du se jag byggt upp rumpan o låren igen :)
Malin

2015-05-23 @ 08:52:20
Anonym

Hej!! Har du några bra tips om hur man får bort fettet runt magen? Så kallande "kärlekshandtagen", några övningar, eller maskiner. Vill komma igång och få bort det fettet :) älskar din blogg!

2015-07-29 @ 21:26:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0