12 veckor

Idag är bebisen 12 veckor. Trodde man gick in i andra trimestern nu men det verkar va om två veckor. Längtar till måndag för då ska vi göra ultraljud och lyssna på hjärtat :) Då kommer vi också få veta sannorlikheten på down syndrom och några andra sjukdomar. Får hoppas det går bra.
 
Jag hatar allt ryggfett jag byggt på mig, började redan få endel innan graviditeten men nu är det jättemycket. Svårt o veta om det beror på graviditeten eller för att jag inte tränat på flera månader. Helt tappat motivation för det :/ Annars älskar jag att träna. Känner mig stressad när jag inte tränat på länge.. Lika bra att säga upp kortet, då slipper man betala 340 kr i månaden för ingenting.
 
Magen är inte så mycket större än sist, men däremot känns det som jag blivit fet runtomkring, ingen rolig känsla. Längtar tills man får en riktig bebismage, nu tror folk som inte vet om min graviditet att jag gått upp massa i vikt :)
Men ska berätta för hon jag jobbar med att jag är gravid imorgon, tror hon anar lite :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0