Emmaljunga

Jag har nästan bestämt mig för en emmaljunga nitro city och en quadrolift till den. Den är väldigt smidig och jag kommer mest gå i affärer eller promenader. Men kommer inte va mkt eller någon terräng då jag bor rätt centralt.
Velade mellan den och city cross men den verkar inte ha svängbara framhjul? Och det är väldigt viktigt så man kan svänga den lätt i trånga miljöer. Sen funderade jag på en sån liggkorg eller quadrolift och känns onödigt och köpa en liggkorg när den bara används i ca 6 månader. Quadroliften verkar väldigt bra då den går ha till mkt. Sen tycker jag det är viktigt man kan bära in bebisen lätt när den sover i vagnen. Det går fälla ryggstödet och ha som liggvagn så det känns väldigt smidigt. Får se om jag köper själva nitro city med sittdel i butik o sen quadroliften på blocket. Kostar 5400-5700 och det känns ändå rätt okey för en vagn som kan användas till 3-4 år. Verkar som emmaljunga nästan bara fått bra betyg så det blir nog bra oavsett modell :) Men för mig är det viktigt den är smidig, praktisk och bekväm för bebisen :)
 
Om ni själva har denna vagnen eller har några synpunkter så dela gärna med er :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0