Gott nytt år!

Gott nytt år allihopa! Känner på mig att 2013 kommer bli ett väldigt bra år. 13 är även mitt turnummer :) kommer få en liten bebis och kommer köpa en bil och om några veckor börjar jag på ett till jobb. Sen ikväll ska jag och sambon till mina föräldrar och äta gott o spela bingolotto. Så kanske vinner nåt som gör 2013 ännu bättre?;)
Så det blir en lugn nyårsafton för mig, som vanligt. Har kanske festat 2-3 gånger på nyår i mitt liv. Känns så överskattat.

Hur ska ni fira in det nya året då?:)



Kommentarer
Lina

Jag firar in det nya året med sambon och vovven hemma i soffan ;)
tycker det är överskattat...

2013-01-01 @ 17:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0