Klädtips?

Jag känner verkligen jag behöver lite klädtips nu när magen och allt runtom växer. Skulle ut och äta igår med familjen och hade jättesvårt att hitta kläder som såg bra ut. Testade en oversise topp men den va stor överallt förutom magen :) Känns som den växer fort nu, i början märker man inte mycket men sen PANG vaknar man upp med en mage. Testade flera västar men de slutade på sidan av brösten.
 
Tycker det är lite jobbigt att ha jeans då de sitter åt så mycket överallt och får alltid knäppa upp knappen. Som igår när jag knäppte upp knappen när jag åt på restaurang och även dragkedjan hade åkt ner och sen skulle ut en stund och hade glömt att jag hade knäppt upp byxorna haha, hade en skjorta över men man såg byxorna stack ut upptill där de borde va knäppta. hoppas inget såg :)
 
Men på julafton ska jag ha klänning eller kjol med strumpbyxor, blir inga byxor iaf :) Får nog inhandla ett par sköna byxor snart som har mkt stretch.
 
 
Kom på att jag inte kommer kunna ha alla mina shorts i sommar, om de inte passar efter jag fött men de är tveksamt :) Brukar väl ta ett tag innan kroppen har återhämtat sig (om den gör det :S )
 
 
Denna klänning kommer nog sitta bra som linne sen då den är så kort :)


Kommentarer
Malin

Hm och veromoda har fina mammakläder=)

2012-12-17 @ 13:08:57
Belovely

Malin: får kika där om jag hittar nåt snyggt :)

2012-12-17 @ 16:16:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0