Skull top

Här är linnet jag beställde från amazon.co.uk. Det är stor prisskillnad från amazon och andra nätbutiker.
Detta linnet kostade 121 kr med frakt på amazon och på chicy.se kostar samma linne, eller det ser identiskt ut, 447 kr med frakt. Tycker chicy.se tar så mycket överpris. Köpte en armyjacka där i våras, som är väldigt snygg, men dålig kvalite och kostade ca 1000kr. Snörerna i midjan på insidan är man tvungen att knyta runt magen då det inte finns nåt fäste i snöret eller hur jag ska förklara det. Det  borde finnas på jackor som kostar 1000kr.
Sen tycker jag linnet från amazon ser mycket snyggare ut än det på chicy då det är onesize och ser väldigt stor ut.
Finns i svart, vitt och grå färg :)
 
Här är länk till linnet på amazon:
 
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0091U2UK8/ref=ox_ya_os_product
 
Länk till chicy:
 
http://www.chicy.se/nyheter/skull-cutout-back-tee-white-2
 
 

Tog en bild där jag har armarna rakt ner som vanligt, men usch vad jag såg fet ut, armarna har blivit mycket större, därför tar jag aldrig bilder där jag står vanligt med armarna. Nu MÅSTE jag börja träna igen! Blir lixom en valk längs armen, men det är så svårt att få smalare armar, synd det inte går punktförbränna.
 
 
 


Kommentarer
Emi

Styrketräna armarna. Bästa tipset. Mina blev verkligen smalare & snyggare, de ser mer tränade ut, fast på ett snyggt sätt...inte stora el biffiga alls som många tror när man nämner styrketräning.

Jag frågade tom på gymmet eftersom jag var osäker om jag skulle ha tyngre motstånd, då jag inte vill ha biffiga armar...men nej nej sa de...jag kan absolut ta tyngre vikter. Biffig blir man ju om man tränar tungt 6 dagar i veckan & äter massa bra/rätt på träningsvis.
Men annars ingen fara.
=)

2012-12-18 @ 14:28:05
Belovely

Emi: hej!
För mig funkar inte styrketräning på armarna :/ de blir ännu större o klumpigare. Har styrketränat armarna i flera år utan nåt resultat. Men äter inte heller nyttigt hela tiden. Men de svullnar typ upp. Känns som enda sättet för smala slanka armar är att svälta sig själv :/

2012-12-18 @ 19:34:49
Johanna

Tänk på att du får mycket vatten i kroppen nu när du är gravid. Förstår att det är jobbigt att känna sig uppsvälld, men det försvinner ju sen =)

2012-12-19 @ 08:49:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0