10 veckor

Idag är jag i vecka 10+0. Ska till barnmorskan idag och ta lite tester osv. Ska bli väldigt spännande :) Kanske får höra på hjärtat också.
 
Jag mår lite bättre nu, mår mindre illa så jag hoppas det försvinner helt de närmaste veckorna.
Jag märker också att magen redan vuxit endel. Min kompis sa igår att jag kanske inte ska ha så tajta kläder på jobbet för hon såg magen :) Även min mamma sa det, hon jobbar på mitt jobb så hon såg den putade lite. Eftersom jag vill vänta med att berätta det på jobbet får jag ha lite lösare kläder.
Byxorna är väldigt tajta också, jobbigt det inte går ha leggins och klänningar nu. Men det är skönt man kan ha klänningar och sånt när man är höggravid :)
 
Här ser man den vuxit lite. Fått en liten kula nertill, har hört att om det är en kula nertill blir de en kille och om de är mer en rund mage är det en tjej, får se om det stämmer. Men jag tippar på att det blir en pojke :) Men blir glad oavsett vilket kön det blir.
 
 
Här drar jag in magen, innan kunde jag få hela magen smal men kulan går inte längre dra in hehe.
 
Avslappnad


Kommentarer
Lynn

Så fint! :D

2012-11-29 @ 10:35:42
URL: http://lella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0