Berättat

Igår va jag och sambon hos min familj. När vi skulle skåla för en annan sak så sa jag att jag har nåt att berätta, att ni ska bli mormor och morfar. De blev jätteglada och mamma gick fram och höll om mig och började gråta :´)
Hon blev jätteglad och sa hon hade väntat på detta och att hon haft sina aningar (då jag pratat rätt mkt om barn) :)

Känns så bra att man har sin familj och sambons som stöttar en och är glada för ens skull!
 
Men det är jobbigare än jag trodde att va gravid, därför har jag inte orkat blogga så mkt. Mår konstant illa och är helt utmattad. Annars gör jag saker hela tiden, hatar att sitta still, men de senaste veckorna har jag bara legat i soffan typ :( Är lite jobbigt, men jag vet det går över!
 
 
Jag och älsklingen i Grekland
 
 
 


Kommentarer
jojo

Kul att höra att era familjer blivit så glada =) Hoppas att du mår bättre snart!

Kram

2012-11-05 @ 17:53:52
Arya

Låg så hela min semester i somras från vecka 6-9, men sen försvann illamåendet hoppas de inte blir så långvarigt för dig. Kram!

2012-11-05 @ 20:27:05
BeLovely

Jojo: ja det va jätttekul! Ett speciellt ögonblick :)

2012-11-05 @ 23:13:32
BeLovely

Arya: skönt o höra det försvann. Läst det ofta gör det senare. Får hoppas på det, annars blir det jobbigt.

2012-11-05 @ 23:14:22
Stina

Stort grattis!! Väldigt skoj=) men jag måste tala om att det är tråkigt när du uppdaterar så sällan. Jätte trist=( märker hur jag lätt glömmer bort din blogg för man går in på den så sällan pga av dålig uppdatering ="( . Vill bara vara ärlig och säga det.

2012-11-06 @ 12:10:33
BeLovely

Stina: tack så mkt!:)
Ja de har varit lite dålig uppdatering den senaste veckan. Beror nog på att jag mest legat hemma o inte gjort i ordning mig eller shoppat på ett tag så har inte så mkt o skriva om.
Men det kommer ändras! :)

2012-11-06 @ 14:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0