Gravid!

Nu tänkte jag även skriva det i denna bloggen. (Har en annan privat blogg som jag knappt längre uppdaterar) att jag är gravid! :) fick reda på det förra tisdagen. Blev så glad och förväntansfull när jag såg plusset. Glömmer aldrig den känslan. Jag och sambon försökte i 3 månader så det gick rätt fort och nu är jag i vecka 6+1.

Symptomen som blir värre och värre är illamående och väldigt ömma bröstvårtor. Så jag känner inte för o göra nåt när man mår illa hela tiden.

Vi har berättat för min sambos familj som blev jätteglada o min närmsta vän och ska berätta för min familj imån. Ska bli kul och berätta :)

Jag kommer skriva om min graviditet här också och hur min kropp påverkas då jag vet många som läser min blogg som också är gravida eller planerar :)



Kommentarer
Linnea

Gillar verkligen din nya blogg :) älskar allt med skönhet haha. den gamla också, synd att det blev som det blev där. Var ju den jag följde först. Jag skriver ett pm så du vet vem jag är på forumet

2012-11-03 @ 13:25:57
URL: http://Linneadofs.blogg.se
lina

Grattis!! Får jag fråga om du använde ägglossningstester eller något sånt?

2012-11-03 @ 17:12:31
BeLovely

Lina: tack!:)

Nej det gjorde vi inte, vi va nära o köpa men jag hade nog känt mer stress då om jag inte fick ägglossning o tänkt mer på det. O då blir man svårare gravid. Så vi hade regelbunden sex o hoppades på de bästa :)

2012-11-03 @ 22:34:15
mikaela

grattis!

2012-11-05 @ 20:40:02
URL: http://mikaelas.blo.gg
BeLovely

Mikaela: tack så mkt :)

2012-11-05 @ 23:14:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0