Julgranen monterad

Jag älskar att pyssla och fixa hemma så granen fick inte stanna i kartongen länge. Men har den bakom matbordet sålänge tills julen närmar sig. Blev en vit julgran i år och är väldigt nöjd med den! Köpte den på rusta för 399kr och två stycken ljusslingor för 200kr. Den lyser verkligen upp rummet och går inte sluta titta på den :)

Är så mysigt hemma när det är kallt och mörkt ute. Man kan tända en brasa och tända massa ljus och ha mysbelysning. Man blir dock lätt trött av vintern när det blir mörkt så tidigt.
 
Lila och silvriga kulor
 
 
 
Köpte denna glittriga renen idag inne på Åhlens, har fastnat mycket för vitt :)
 
Tomten fick komma fram med
 
 


Kommentarer
Marcus

Hej, vad har du för mail man kan nå dig på?

Mvh
Marcus

2012-11-30 @ 18:39:44
Belovely

Hej marcus.
Kan jag fråga vad det rör sig om? Då jag inte vill ge ut min mail till vemsomhelst.
Kram Malin

2012-11-30 @ 21:17:10
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0