Köket och matplats

Mitt favoritställe i huset är nog köket och matplatsen, är mest stilrent där och sen gillar jag svart och vitt.
 
Fick min matta från Jotex idag, den blev jättefin i köket. Är svårt att hitta en matta i den storleken (70x350) och kostade bara 399kr med frakt., fick dock vänta 2½ månad för att få den men det va det värt. Men den glider lite på golvet och smuts syns väldigt väl. Dock inget som fastnar då det är plastmatta. Men om de kommer en dammtuss syns det fort.
 
Katterna är så roliga, den ena har inte vågat gå på den än och den andra är alltid så nyfiken. Han brukar inte va i köket alls ofta annars.
 
Mitt nästa köp kommer bli en stor rund matta att ha istället för den grå mattan (som är helt sönderklöst).
 
 
 
 
 
Min fina Giggs <3
 


Kommentarer
amanda

Hej! Jag måste bara säga att du har en riktigt fin och grym blogg, och jag skulle jätte gärna uppskatta om du kanske tog ett snabbt besök in på min sida och komenterade om vad du tycker om min nygjorda design ?:) Är inte den bästa, och skulle därför väldigt gärna behöva tips :)

Det skulle verkligen uppskattas från dig, massa kramar

Amanda -Paam :)

2012-11-07 @ 19:29:55
URL: http://paam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0