Tandläkarbesök

Idag va jag hos tandläkaren och lagade två hål. Fyfan, ser ut som frankenstein eller nåt. Är förlamad i halva ansiktet efter jag fick två sprutor i kinden. Munnen är helt sne och ögat går knappt stänga haha. Sambon kunde inte sluta skratta när han såg mig. För ena halvan skrattar och ens halvan ser ledsen ut hahaha! Får stå ut med detta i 3 timmar. Det kostade bara 840kr så det va en lättnad, hade förväntat mig 1500-2000kr.
 
                       Här ler jag normalt men bara ena halvan hänger med :S
 
 
Innan tandläkaren gick jag in på H&M, och i damavdelningen hittade jag denna ursöta babydress så va tvungen att köpa :) Vet det är för tidigt, för om jag börjar handla bebissaker nu kommer jag ha fullt sen. Den passar bäst till pojke men om de blir en flicka kan hon med ha den :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0