The Balm

Fick hem min highlighter från The Balm igår. Tycker den är jättebra och funkade också som ögonskugga, om man vill ha en lätt ögonskugga.
 
Den är väldigt krämig också och ger ett fint skimmer, vissa kan kännas mer pudriga och torra.
Köpte den på nelly.com då jag fick 100kr rabatt av dom så den kostade 99kr plus frakt.
 
Tycker det är jättekul att testa nya sminkprodukter. Har hållt mig till samma i många år och det va dags med nåt nytt. Idag efter jobbet såg min ögonskugga exakt likadan ut som imorse. Använder urban decay ögon primer och urban decay palette och de funkar jättebra :) Den svarta skuggan i den paletten är den bästa svarta ögonskugga jag haft, annars har jag make up store (som alltid går sönder till smulor) och face som inte är så svart utan mer dassig enligt mig. Så de dyra märkerna behöver inte va bättre. Läst att NYX ögonskuggor är prisvärda med, får testa de nästa gång :)
 
Sen kommer jag köpa en annan foundation, nu har jag Lancome teint miracle och är inte så täckande som jag önskar. Så nästa gång blir det nog estee lauder double wear eller make up forever HD foundation. Om ni testat nån av dom så säg gärna vad ni tycker :)
 
 
 
 
Försökte få en bra swatch bild men det är svårt, men man ser lite :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0