Färgade linser

Jag gillar att exprementera med olika ögonfärger. Man ser väldigt annorlunda ut med andra ögonfärger än den man har. Jag har nån brun färg, typ gul,röd bruna haha, eller nåt. Jag tycker det är jättesnyggt med blå ögon och mörkt hår. Gillar kontraster, för ett tag sen hade jag blont hår och svarta linser, folk trodde min pappa va afrikan haha.
 
Jag har testat svarta, blå, gråa, turkosa och doll eyes linser. Jag gillade nog turkosa  linser
 
bäst, men de grå såg mest naturliga ut.
Det tråkiga är att mina ögon blir supertorra med linser och börjar rinna så jag använder inte linser längre.
 
Turkosa linser
 
 
Sorry för de kassa bilderna på linserna, är gamla bilder med en dålig kamera :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0