Förvaring av smycken

Jag är inte så superförtjust i smycken, speciellt inte halsband, gillar när det ser enkelt ut. Däremot gillar jag klockor, armband och coola öronhängen. Har det dock rätt sällan.
 
Tänkte visa er hur jag förvarar mina smycken. Innan hade jag en sån hand där jag hängde armband och dylikt, men katten bara river den och tycker det ser lite rörigt ut (speciellt efter katten rivt den). Så jag gillar såna här boxar eller vad man kallas dom.
Minns tyvärr inte var jag köpte denna, men det kommer säkert fram massa om man söker på sminkställ, sminklåda, sminkförvaring.
 
Imån ska vi köpa nya handdukar, matta och ljus till toaletten, tänkte köra på svart tema, eller orange, har inte bestämt mig. Har haft cerise eller turkos länge nu. Men älskar svart och vitt när det kommer till inredning, och sen en stark färg som ploppar ut :)
 
 
 
 
 
Mina sminkborstar
 
 
Förvaring av smink
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0