missguide

Jag är KÄR i denna hemsidan jag nyligen hittade. Att jag inte hittat denna tidigare. Den sidan har allt jag behöver i klädväg, och de har även snygga skor. Har hittat massvis jag vill köpa, och det är mkt billigare än tex nelly som tar överpris. Hittat samma plagg här som kostar det dubbla i svenska webshoppar. Tex kilklack skorna som Kenza har som är från have2have, där kostar de 598, här kostar de 32 pund. Om de är likadana, men på bilden är de samma modell.

Sidan heter iaf www.missguided.co.uk och är från och med nu min favoritsida.
Men ska inte säga för mycket än för har inte beställt därifrån. Men jag kommer ;) Det är inte alls dyrt, en klänning kostar ca 200-500kr
 
Denna blev jag kär i, älskar skinndetaljerna.
 
Dessa kommer jag nog medd köpa, sexigt med en kjol eller klänning
 
 
 
Den grå tröjan är jag med väldigt sugen på! Hmm egentligen vill jag ha allt!!
 
 
Detta är alla klänningar. Den benvita hade jag gärna haft på sommaren, älskar den färgen till en snygg bränna
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0