Nails

Jag började göra nagelförlängning i somras och trivs med det jättemkt.
Först gjorde jag akryl men va inte alla nöjd med det då de va mkt bubblor i, blev jättegula när jag va utomlands och flera lossnade efter 3-4 veckor. Så bytte salong och gjorde gele istället. MYCKET bättre. De har aldrig gulnat nåt trots jag åkt utomlands med dom igen och inga har lossnat, o nu gör jag inte om dom förränns efter drygt 5 veckor. Och då är de fortfarande fina, för de är samma färg som min riktiga nagel så man ser knappt "utväxten".

Min mamma och jobbarkompis har akryl o deras är jättegula o ser inte lika fräsha ut.
Gele håller bättre än akryl för mig iaf, trots det säga akryl är starkare, känns som det ler förstör nageln än håller.

Här är två favoriter. Men min absoluta favorit är glittertippar, enkelt men sticker ändå ut. Kostar ca 500kr med glitter där jag går. Fransk manikyr kostar 320kr -påfyllning.



Kommentarer
Sanna Andersson

härligt att ha hittat de material som sitter bäst på din nagel och som passar dig bäst.
Själv har jag härdat nagellack som stärker mina naglar och som ger fransmanikyr men att det är min egen nagel vilket gör att det blir ett väldigt naturligt och snyggt resultat.

Det är så kul att det finns många olika alternativ så att alla hittar något som passar just dem

2012-10-25 @ 11:54:12
URL: http://moonzanna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0