Redigering

Haha testade redigera på pixlr.com.
 
Skulle kunna se ut såhär med näsplastik, läppförstoring, käkimplantat, hakplastik, ögonlocksplastik och hårtransplatation. Fast måste säga jag tycker jag ser mkt kvinnligare ut på högerbilden, dock för plastig för min smak. Men jag hade gärna opererat min näsa, men är rädd att se ut som någon annan. Jag vill ändå se ut som jag, för det är unikt, men om jag skulle operera mitt ansikte hade jag inte känt mig unik på samma sätt. Om ni förstår vad jag menar. Men tycker det är väldigt fint med små näsor, gillar inte min potatisnäsa, är en bulle framtill typ och en liten knöl på benet. Men det är ju jag,  försöker tänka positivt :)
 
 
 
 
Såhär hade jag velat ha min näsa. Det hade gjort så mkt med mitt ansikte. Jag har aldrig nånsin redigerat min näsa så har inte vetat hur det skulle sett ut, jobbigt när man kan se hur mkt bättre det kunnat bli. 
 
 
 


Kommentarer
Joanna-Livet med psykiskohälsa och Reumatism

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken som jag tror du skulle gilla:)
http://www.domkallarmighannes.com/2012/10/tavling-vinn-valfritt-smycke.html
om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra vecka!
kram

2012-10-22 @ 19:52:29
URL: http://domkallarmighannes.com
BeLovely

Joanna: hej! Tack för tipset. Det är ingen fara :)
Kram

2012-10-22 @ 20:10:23
URL: http://belovely.blogg.se
Isabella88

Jag tycker du är jättevacker :) Tror man ska vara försiktig med att operera sig i ansiktet, är själv sugen på att operera näsan men är rädd att jag inte ska se ut som mig själv så avstår haha.

2012-10-23 @ 15:19:24
BeLovely

Isabella88: tack så mkt!
Ne håller med. Ansiktet får man va försiktig med. Vill heller inte se ut som en annan :)

2012-10-23 @ 16:45:57
Zac

Din näsa är hur fin som helst!! Operera INTE!

2015-05-21 @ 11:19:08
Zac

Din näsa är hur fin som helst! Operera INTE!

2015-05-21 @ 11:19:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0