Rock, Spikes and Black

Detta är min typiska klädstil just nu, rockigt, Spikes, och svart, och leopard som många av er vet ;) Men det har blivit lite mindre av det på senare tid.
 
Gillar den tuffa stilen, och jag älskar Jeffrey Campbell skorna. Men har mina aningar att jag kommer tycka dom är asfula om några år då de är rätt speciella. Alla vet ju hur inne det va med stora platå skor när man va liten, och idag undrar man vad man tänkte, gå med tegelstenar under fötterna?! Ibland tom med blinkande lampor i?
Men de skorna räddade iaf mig från att få en lång spik i foten :)
 
 
 
Klänning från www.axparis.co.uk
Jeffrey Campbell lita spike taupe  från www.henrycole.se
 
Gammalt linne från BikBok
Skärp H&M
Kjol köpt i Cypern
Jeffrey Campbell foxy spike- www.urbanclothing.se
 


Kommentarer
matilda

Snygga outfits!

Svar: Tack!:)
Malin

2012-10-22 @ 09:15:53
URL: http://nattstad.se/matildaogren
Bella

Har tre som jag skiftar mellan, älskar Lancômes Teint Idole Ultra (favorit nr 1)
Den täcker jätte bra, utan att man ser översminkad ut. Håller hela dagen och håller sig matt.
Lätt att jobba ut :) Annars använder jag också Estée Lauder Double Wear som är sjuukt täckande, sitter också jätte bra och Diorskin Forever, heltäckande men jag som har lite lätt för att bli glansig upplever att man blir glansig rätt så fort, annars är den jätte fin på.

Concealer använder jag Cover All Mix från Make up store, tycker den är bäst, täcker jätte bra :) Kraam

2012-10-22 @ 16:03:26
URL: http://belladellermark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0