Snyggaste jackan genom tiderna

Min absoluta snyggaste jackan genom tiderna som jag köpt är Jofama By Kenza jackan - Kenza 4.
Jag älskar den på alla sätt, den har snygg passform, snygga detaljer som axelsmycke på axeln och sen gillar jag vintage looken. Gillar även kragen som man också kan ta bort om man vill. Denna har iaf används flitigt.
 
Jag har storlek 32 och den sitter som en smäck :) Annars har jag 34 så om man vill den ska sitta tajt hade jag gått ner en storlek. Dock börjar det bli för kallt med skinnjacka nu, men om man tar en tjock mysig pälskrage så blir det mycket varmare :)
 
 
 
 
Sorry för den kassa  bilden.
Pälskragen är från H&M och byxorna från Gina Tricot


Kommentarer
Mergimtare♔

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

Svar: Tack så mkt :)Men jag följer bara vissa bloggar. Annars får du gärna följa min.
Kram
Malin

2012-10-25 @ 09:47:46
URL: http://meeergimtare.blogg.se
Madde

Har också den jackan och jag älskar den! :D Har dock tagit bort smycket vid axeln och mudden då jag tyckte det blev för mycket. Är jättesugen på att köpa 9an. Älskar detaljerna :)

2012-10-25 @ 13:36:42
BeLovely

Madde: ja visst är den snygg :)
Ah nian gillar jag med. Hade velat ha den röda, fast den svarta är med väldigt snygg. Tycker dock kenza tar överpris för hennes jackor :/ vilket är synd.

2012-10-25 @ 21:05:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0