Topshop

Jag älskar nitar, skinn och den tuffa stilen på kläder och accesoarer. Hittat endel snygga toppar på Topshop och Axparis.co.uk
 
Kanske beställer nåt, men är så trött på när det inte är så snyggt som man först trodde, får oftast skicka tillbaka. 
 
Mina favoritsidor som jag oftast beställer ifrån är 
 
www.nelly.com
www.axparis.co.uk
www.axparis.co.uk
www.republic.co.uk
www.topshop.com
www.amazon.co.uk
www.asos.com
 
 
Är mest sugen på den vinröda tröjan med nitar och NY tshirten från Topshop
 
Från www.axparis.co.uk
 


Kommentarer
emma

Kan du tipsa om snygga vinterjackor?

Svar: det kan jag göra. har dock inte kikat så mkt på vinterjackor på nätet. men köppte en swnygg på zara. kan ta kort på den och lägga upp. annars gillar jag everest jackorna, det tråkiga är att alla har dom :)
Malin

2012-10-21 @ 12:23:48
Yoannah

Tröjan från topshop är så sjukt snygg!

Svar: visst är den snygg! älskar färgen också! :) kanske får beställa den :)
Malin

2012-10-22 @ 16:29:32
URL: http://yoannah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0