Varning för Neulash

Såg på nyhetsmorgon att läkemedelsverket varnar för Neulash och liknande produkter.

Jag testade Neulash i 7 månder och fick väldigt fint resultat. Många trodde jag hade lösögonfransar så de säger rätt mkt, då jag har väldigt korta o glesa fransar annars. När jag slutade med det blev de rätt ojämna, vissa partiet va längre än andra. Men inga andra biverkningar som andra fått. Sen växte de ut o blev som vanligt.

Vissa har fått en pigmentering runt ögat som är rött, tappat alla eller många fransar, klåda och även hört vissa fått sämre syn.

Så jag skulle inte rekommendera någon detta. Det blir ett fint resultat men man borde inte riskera riskerna. Det kommer bli olagligt att sälja Neulash och tydligen är det redan förbjudet i USA.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0