Bebis shopping

Idag har jag strukit massa bebiskläder och sorterat storlekarna. Så nu ser jag att jag inte har några byxor i storlek 50 eller knappt några långarmade så beställde lite på Ellos. Hade 25% på allt så fick 300kr i rabatt :)
Men de hade inte så många onepies i storlek 50 eller huvtröjor. Men såg att Lindex har lite fint jag vill köpa så resten får vi ta i butik sen :) Det är svårt att veta vad man behöver och hur länge storleken ska användas.
 
 
 
Den vita dressen ser såå mysig ut! Köpte den i storek 68 så den kan han ha på vintern sen :)
 


Kommentarer
Msz

Så fina kläder! :)

2013-04-23 @ 23:30:33
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0