Billiga klänningar

Missguided.co.uk har många snygga klänningar på rea, men de kostar inte mycket i fullpris heller.
Denna klänning med nitar på axlarna gillar jag väldigt mycket. Den har jag haft som topp också då det går vika upp den. På bilderna har jag också vikt upp den lite då den är rätt lång, en bit över knäna slutar den. Den fanns på rea i plommonfärg men såg nu att de va slut, även den svarta.
Men de har många fina klänningar jag gärna klickat hem. Men ingen mening att köpa massa klänningar nu :)
 
 
 
 
28.99pund
 
 
 
Denna kostar bara 13.49 pund
 
 
Hade velat ha denna, kostar 14.99 pund
 
 
26.99 pund
 
14.49 pund
 
 
 


Kommentarer
Msz

Åhh så underbara klänningar!! :)

2013-04-15 @ 19:13:57
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0