Black and silver

Målade naglarna svarta idag och testade mitt nya nagellack från china glaze.

Men änsålänge är jag inte riktigt nöjd med china glaze nagellacken. De håller inte alls länge. Vet inte om det beror på att mina naglar fortfarande är lite "frasiga" längst upp sen nagelförlängningen eller om det beror på magellacket.

Men de torkar väldigt sakta. Efter några timmar kunde jag dra bort glittret med nageln o de hade klumpat ihop sig. Så får måla om dom längst upp. Så de torkar VÄLDIGT långsamt.
Däremot det svarta som är ett annat märke torkar jättefort. Så tror inte china glaze är ett bra märke.



Kommentarer
Elin

Ett tips för att få nagellacket att torka snabbt är att doppa ner handen i iskallt vatten när det är nymålat :)
Läste det på någon sida, men har inte testat själv än!

2013-04-03 @ 19:03:59
URL: http://trelins.blogg.se
Belovely

Elin: ska testa det nästa gång :) hade varit skönt o slippa vänta tills allt torkat. Man kan nästan inte göra nåt för då förstörs det :)

2013-04-03 @ 19:19:38
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0