Facial wash

Jag älskar denna ansiktstvätten. Har tagit bort mitt smink med denna i flera år nu och trivs jättebra med den.
Det är ett skum och tar oftast bort allt smink utan problem. Är bara en eyeliner jag har som är lite svårare att få bort men allt annat försvinner jättelätt, och jag har rätt mkt smink.

Den kostar 175kr på bodyshop och håller 5-6 månader. Ett pump räcker :)

Köpte den till min mamma förra julen och hon har med fastnat för den. Så om ni letar efter en bra rengöring så kan jag rekommendera denna. Innan hade jag vanlig tvål och det ska man inte ta i ansiktet.

Den luktar även gott och är ekologisk. Men vet inte exakt hur naturlig den är. Förstår inte vad de olika ingridienserna betyder riktigt :)

http://www.thebodyshop.se/serier/nutriganics/nutriganics-foaming-facial-wash.aspx




Kommentarer
Dani

Funkar den på vattenfast mascara? :)

2013-04-13 @ 23:04:08
Belovely

Dani: jag är inte helt säker då jag inte använder vattenfast. Men min mamma gör det så tror det funkar :)

2013-04-14 @ 09:37:25
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0