Löshåret borta

Igår tog min kompis bort mitt löshår. Är så tunnt och slitet nu :( Men ska klippa det en bra bit och färga utväxten i helgen eller nästa vecka. Funderar att klippa det till axlarna för nu tovar sig bara topparna för de är så slitna. Har ju inte kunnat klippa mitt egna hår på 6 månader.

Samtidigt är det skönt att äntligen kunna använda min volume master, en liten krustång som man använder i hårbotten för att få volym. Även tupera gick knappt med löshåret.
 
Det jobbigaste när man ska ta ut löshåret är att få bort alla vax rester som sitter kvar. Det får man kamma ur i duschen med massa balsam. Så det sitter kvar massa hår som lossnat sen innan så det blev en stor hårboll i duschen efter det, känns som man tappar allt hår.
 
 
 
 



 
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej, du snackade om at updatera hur det va me silikon och graviditet, kommer det at komma nogen innlegg om det ?

Svar: Hej!Det är inte så mkt att skriva om just silikonbrösten. det är mer efteråt hur de påverkas av graviditeten. Just nu är de likadana förutom att jag ökat en halv kupstorlek :)
Malin

2013-04-05 @ 18:57:11
Msz

Du är ju jättefin utan löshåret! :)

2013-04-06 @ 00:23:40
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0