Lyko

Det va första gången jag beställde från Lyko.se och det va en snabb leverans. Hämtade ut det idag, sen köpte jag även sminkborttagning på bodyshop idag.
 
Jag hoppas schampoot och balsamet ger lite extra volym. När man är tunnhårig som mig så är volym guld värt :P Annars kan jag rekommendera OSIS dust it. Det är ett pulver man tar i hårbottnet så blir det volym. Det blir rätt torrt och lite stramt, men det är det som gör att man får volym. Så man kan ta en volymtång och sen pulver på det så får man massa volym :) Men jag undviker att ta massa produkter i håret som spray, mousse och liknande för vill håret ska kännas lent och mjukt. Därför håller heller inte min volym alls länge :) Men om jag ska festa eller göra nåt speciellt kan jag spraya lite så det håller.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0