Magen vecka 28+4

Jag känner hur tröttheten smyger sig på varje dag. Känner mig tröttare och tröttare. Just nu är jag sjukt trött och har jätteont i ryggen och svanken. Hoppas det försvinner snart.
Sambon är inte speciellt duktig på massage heller utan gör det mest värre haha.
 
Nu vill jag bara det ska bli sommar, man börjar tröttna mer och mer på att vara gravid då man känner sig så klumpig och begränsad i allt. Att bara vända sig i sängen är en utmaning :) Vill börja träna och få min ork tillbaka. Sen är det en väldigt lång väntan tills man får sin bebis. Vi började försöka i slutet av juli och sen ska man va gravid i 9 månader. Trots tiden har gått väldigt fort känns det ändå som en evighet. Men bara ca 10 veckor kvar :)
 
Magen vecka 28+4
 
 
 
 


Kommentarer
Ullis

Hej!
Nu är jag bra sen med att hitta detta inlägg, men om du vill får du gärna maila mig och berätta var du köpt din bh/amningsbh!
Det är den finaste jag sett, själv äger jag riktigt taskiga exemplar som inte alls lämpar sig för större byst.
Hade blivit jätteglad för svar!

Håller tummarna att den fortfarande går att få tag på.

Ha det gott!
Mvh Ullis

Svar: Detta är märket panache soft bra tror jag de va. Finns nog på bravissimo.com :)
Malin

2015-01-03 @ 22:48:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0