Melanotan

Tittade igenom min externa hårddisk och kikade på gamla bilder. Sjukt vad brun man va när man tog melanotan. Nu använde jag bara detta i ca en månad om jag minns rätt men det stämmer att man gick ner i vikt av det och blev brun. Men skulle inte rekommendera nån att testa det då man inte vet hur det kan påverka en i framtiden. Sen fick jag mycket leverfläckar av det och har lättare fått nya efter jag använde det. Så vågar inte testa det igen.
 
Jag vägde som minst den sommaren då jag åt LCHF och tappade aptiten av M2.
En nackdel va att jag blev väldigt brun i ansiktet, speciellt runt munnen, så det såg inte alltid så jämnt och fräscht ut. Men hade gärna blivit så smal igen men med mer muskler.
 

Bikinin är från katsumi.se
 
 
 
 


Kommentarer
Msz

Ojj! Vad brun du var! :P

2013-04-07 @ 13:09:56
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Elin

Vart köpte du ditt melatonan ifrån? :)

Svar: Eftersom det är olagligt att sälja i Sverige så mailade jag en person som skickade det till mig. Men minns tyvärr inte den mailadressen. Sök på google så kanske du hittar nåt :)
Malin

2013-12-02 @ 12:12:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0