Mys till Vincent

Trodde att jag nästan va klar med bebisshoppandet för längesen men det kommer upp saker jag vill köpa hela tiden. Men det är kul att köpa saker till han, blev även lite kläder på H&M till Vincent idag.
Har inget vagnstäcke eller lakan, men tänkte att jag likaväl kan klippa sönder ett lakan jag inte använder och täcket vi köpte på IKEA till spjälsängen, de har ju så udda storlekar på IKEA så det kommer inte användas. Så har klippt ut rätt storlek så nu måste jag bara sy kanterna. Det blir kvällens projekt :)
 
 
Vagnen ska göras mysig så köpte ett påslakanset, en kudde, plastad frotte, vagnsleksak och en mobil till skötbordet från kopbarnvagn.se. Han kommer få ha täcket om det är kallt på kvällarna, annars kanske han får ligga på det. Bebisar vill ju va ombonade och det blir inte lika mysigt att ligga med enbart en filt. Fast han får heller inte bli för varm. Känns nästan lättare att klä dom för varmt än för kallt. För samtidigt måste de täckas när de är ute och undvika att ha dom i solen.
 
 
Jag har inte hittat nån arm som man kan fästa på en byrå, så denna ska jag fästa i taket över skötbordet med en liten krok och fiskelina. Denna är från Jabadabado.
 


Kommentarer
Eb.

Ett tips! Bädda vagnen med fårskinn i sommar, hellre de än att ligga på ett täcke som blir varmt, för fårskinnet blir luftigt & bra!

2013-04-20 @ 16:15:36
Belovely

Eb: hej:)
Jo fårskinn verkar bra men är emot pälsindustrin så vill inte ha det. O tror inte fake skinnen är lika bra så de får bli täcke :)

2013-04-20 @ 18:02:16
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0