Nissan murano

Är det någon som har eller haft en nissan murano?

Tycker den är väldigt snygg och har allt jag vill ha i en bil. Men den är dyrare i drift än honda Cr V. Större motor och kostar nog mer både i skatt och försäkring. Samtidigt lockar den då denna jag hittat även är automatare och har isofix fästen. Finns inga hondor ute nu som har det.

Älskar vita bilar och denna ligger i vår prisklass och har inte kört mycket mil.
Det dumma är bara att det inte finns en enda murano i Växjö att provköra, och finns knappt några recensioner på nätet. Men har fått bra betyg av de som gjort test på den.







Kommentarer
Michelle

Kanske inte jättefin, jag gillar bmw x5 och Audi q5 eller q7 mycket mer!

2013-04-09 @ 20:49:11
Belovely

Michelle: gillar också bmw och audi mkt, speciellt audi. Men de ligger tyvärr inte i vår prisklass och är dyrare i försäkring då de är "roligare" bilar :) även denna nissan blir nog rätt dyr i försäkring så lutar åt honda cr v iaf :)

2013-04-09 @ 21:14:58
Michelle

Om Ni ska köpa en honda, så gillar jag Honda acord nyaste modellen, dvs nyare än 2009, dä är ganska billiga.

2013-04-11 @ 23:12:33
Belovely

Michelle: vi kommer nog köpa honda Cr V. Vill ha en suv o den är väldigt rymlig :)

2013-04-12 @ 04:43:59
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0