Sjuk

Vill inte va sjuk. Såklart är det värre idag när det är så fint väder. Vill fixa i trädgården och göra fint hemma. Rätt kul att jag gillar sånt :P Men det är bra så man inte plågas varje gång man måste städa :) Det är lite som terapi för mig, man kopplar bort och blir glad hur fint det blir hemma.
Eftersom jag är så pedant och vill ha i ordning hemma hela tiden blir det lätt tjaffs om det med sambon också :) Han gör ju så lite som behövs och jag stör mig såfort han hänger sina kläder på stolen osv :P Men jag förväntar mig iaf inte att han gör lika mkt som mig här hemma då han jobbar och alla bryr sig ju inte lika mkt om städning. Så jag nöjer mig med att han plockar undan sina saker och plockar in sin disk iaf.
Men idag ska jag se till att han dammsuger, när man har katter blir det en och annan dammråtta i hörnorna.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0