Solar

Idag passar jag på att sola lite, är väldigt varmt idag, speciellt i solen. Känns som sommarvärme :)


Ska se om jag orkar ta magbilder idag. Är ju vecka 30 nu!!
Vet inte om det beror på graviditeten men känner mig stressad och orolig, men vet inte varför haha. Tror det är pga massa småsaker. Tex min föräldrarpenning, vill bara det ska bli klart, vill hitta en bil snarast och den i gbg struntar vi i då bilfirman verkar väldigt skum plus bilen haft 7 ägare varav två är bilfirmor. Så vi får leta vidare.

Sen är jag inskriven på arbetsförmedlingen och för att få akassa måste man förstås söka jobb och va aktiv. Men det känns väldigt meningslöst att söka jobb i vecka 30.
Men på nästa möte ska vi gå igenom mitt jobbsökande så får väl söka lite jobb så jag inte riskerar nåt. Men de har säkert överseende med att jag är gravid. Ingen arbetsgivare skulle anställa mig ändå.



Ser ut som en liten knubbis med gravidmagen :P



Kommentarer
Msz

Men såå underbart, har ni det så varmt! :) Här är det grått och trist med regn i luften :/ Hoppas värmen och solen kommer hit snart också :)

2013-04-17 @ 13:30:37
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Belovely

Ah det är jättevarmt. Kan ligga i bikini utan o frysa :)
Hoppas värmen kommer till er med!

2013-04-17 @ 13:52:48
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0