Stort paket

Jag och sambon gick till Ica innan för att hämta mina paket. Men det ena va så stort så va tvungen att ringa efter skjuts :) Trodde inte det skulle va så stort.
Leveransen är nästan alltid väldigt snabb från amazon, man brukar få det inom en vecka. Ändå är det utanför Sverige. Tex parfymen jag beställde har ännu inte kommit men skickades iaf i fredags, och de skickas från Sverige.
 
  • Blöjhinken verkar väldigt smidig och bra. Man lägger i blöjan och sen vrider man ett varv så förluts den och förpackas i små "korvar" :) Men får se om de håller lukten borta. Men det är väldigt smidigt att slippa knyta påsarna och ett bra ställe att förvara dom. Men i denna ska vi bara lägga bajspåsar och sen ha hundpåsar till kissblöjorna. Men om hinken inte håller lukten bra får vi lägga kissblöjorna i den istället.
 
  • Amningskudden verkar också jättebra. Går ta bort tyget och tvätta och den passade bra runt magen :)
 
  • Bhn passade perfekt, men skulle beställt en/två kupstorlekar större då brösten kommer säkert växa en hel del när mjölken rinner till. Ändå tog jag en kupstorlek större. Men den va väldigt smidig att lossa på där fram när man ska amma :)
 
  • Sen beställde jag amningspads och våtservetter. Sjukt mkt våtservetter va det, en hel kartong. Men har läst väldigt bra om dessa och de kostade drygt 100kr för 672 stycken så det va billigt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde

Skulle du kunna fixa en direktlänk dit där du hittade amningsbharna på hemsidan? Har försökt hitta med det går inge vidare "/. Om du längtar det i din blogg eller skickar de i ett mail till mig vore kanonsnällt! Tack på förhand!

Svar: hej! jag fixar det :) Kan länka bhn jag köpte i bloggen.
Malin

2013-04-16 @ 00:29:13
URL: http://madeleinehagberg.blogg.se
Madde

Hej igen! Glömde ju fråga om det är nån tullavgift eftersom det inte kommer från Sverige?
Tack igen :)

Svar: Hej :) Det är bara utanför europa det kan komma tullavgift om man handlar över 300kr eller vad det nu är :) amazon.co.uk är inom europa :)
Malin

2013-04-17 @ 16:37:38
URL: http://madeleinehagberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0