Ta hand om mig dagen

Igår tog jag hand om mig lite extra. Eftersom jag fick hem min bodylotion så gick jag in i duschen, scrubbade hela kroppen och smörjde mig. Fixade och målade alla naglar, plockade ögonbrynen och färgade dom.
 
Krämen luktade gudomligt :) Läste lukten försvann direkt efter man smörjt men jag kände lukten länge på kroppen.
Det gick åt en del när jag smörjde hela kroppen men inget jag gör varje dag. Så får hoppas den håller ett tag iaf.
Beställde den från brallis.se i fredags och fick den igår så bara 2 arbetsdagar tog det :)
 


Kommentarer
Msz

Vad härligt det lät, är mysigt med sånna ta hand om sig dagar :)

2013-04-10 @ 13:05:26
URL: http://Msz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0