Vecka 28

Är vecka 28 idag! Nu närmar vi oss vecka 30, och då känns det verkligen som nedräkning :):)
 
Va hos barnmorskan igår, pratade om amning och mätte och tog lite prover.
Väger nu 67.3! Har alltså gått upp 12.3 kilo änsålänge. Hade känts lagom att gå upp 15 kilo, men känns som jag kommer gå upp 20 om det fortsätter i denna takten :S
 
Järnvärdet va fortfarande lågt, 104 ligger det på fortfarande. Så järntabletterna har inte hjälpt nåt, eller de har iaf gjort så järnet inte blivit sämre iaf. Men allt annat såg bra ut :) Vincent växer som han ska, hade 27cm i SF mått.
 
Jag har börjat känna av foglossningen mer, speciellt de dagar jag rört på mig lite extra. Får speciellt ont vid ljumskarna. Men är glad jag mår bra i övrigt :)
 
 
Can't see my feets
 


Kommentarer
Johanna

Fina fin du är gumman :) Samma SF mått ;) hehe
Kul att du fått rätt på inkomsten, puh jäkla ångest det där med pengar. Jag beställde parfymen igår :P Tack för tips med koden :D Åhh va gott våra männ kommer lukta ;) hehe
O vilket fint hus ni bor i, jag verkligen älskar det. Du anar inte hur mycket jag längtar att få flytta iallafall ett radhus med liten uteplats o frihet. LÄNGTAAAAAR

2013-04-03 @ 09:42:45
URL: http://withlovin.blogg.se
Belovely

Johanna: tack!:) kul vi har samma mått, de kanske kommer väga samma sen med hehe.

Ja man grubblar alltid om pengar. Men nu börjar jag känna mig lugn. Väntar bara på handläggningen så jag vet exakt hur mkt handpenning jag får sen.

Bra du utnyttjade koden :) de kommer lukta gott :P

Jag älskar bo här o fixa hemma. Letar ni hus/radhus nu?
Hoppas ni hittar nåt prisvärt. Är skönt o ha en uteplats. Speciellt när man har barn :)

2013-04-03 @ 10:30:11
URL: http://www.belovely.blogg.se
Lina

Du ska absolut inte vara orolig för att gå upp för mycket!
Oftast går de som är smala upp mycket mer i vikt än de som redan har att " ta av".Kroppen suger åt sig allt den kan!Svårt att föreställa sig att man kommer gå ner allt igen men du ska se hur fort det går....men jag vet.. . man tror det inte:-)
Att ha en liten bebis förbränner mycket.Kroppens förbränning går på högvarv.Mycket är ju vätska man lagrar på sig.Har du inte fått bristningar än så får du säkert inga heller.Du är superfin,njut!

Svar: Tack för dina peppande ord :) Ja det känns väldigt mkt att gå ner, man är inte van o gå upp så mkt.
Men kroppen jobbar hela tiden o även när man ammar förbränner man endel :)

Har bara fått bristningar på brösten men det är inte så farligt änsålänge :)
Malin

2013-04-05 @ 19:36:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0